Om oss

All-fix Syd är professionella och har en passion för kvalitet, service, och levererar det vi lovar.

Flytthjälp

Vilka är vi?

Varför ska ni välja oss?

Vi på All-Fix Syd är professionella och har en passion för kvalitet och  service. Vi levererar det vi lovar.
Vi börjar alltid med att försöka förstå era behov och utvecklar sedan en lösning som överensstämmer med dessa, en lösning som frigör resurser.
Vi strävar efter enkla, prisvärda och effektiva lösningar. Vi erbjuder skräddarsydda lösningar inom allt från städtjänster, flyttjänster, trädgårdstjänster samt mark och sten.

Våra tjänster

world.png

Flytthjälp

Dags att flytta? Vi ser till så att allt går smidigt tillväga.

Flytthjälp

Behöver ni hjälp?
Kontakta oss idag
1.png

Städtjänster

Är ni behov av att få ert hus eller kontor städat? Vi fixar det!

Städtjänster

Se över våra städtjänster
Städtjänster
order.png

Magasinering

Behöver ni hjälp med magasinering? Vi har plats för er!

Magasinering

Kontakta oss idag så hjälper vi er
Kontakta oss

FAQ

Vanliga frågor.

Du som kund får faktura på nettobeloppet. När det är betalt skickas resterande belopp till skatteverket. Vi ansöker om RUT.  Du får sen beslut ifrån Skatteverket där det står hur mycket RUT som använts aktuell månad och totalt under året.  Du kan enkelt ha kontroll över att ni inte slår i taket, som är 50 000 kr/år, inkl ROT. Uppgifterna kommer sedan förtryckta i er deklaration.

Ja. Det är du som kund som bestämmer vilken dag/tid du vill att vi ska städa hos er.

Ja. Vi har rullande schema så att samma person kommer. Ifall denna person är på semester eller sjuk, kommer en vikarie istället. 

Vi vänder oss både till offenliga sektorn samt  privat hushåll.

Enklast är att kontakta din kontaktperson.

Vi har ingen bindningstid på något av våra abonnemang. En månads uppsägningstid tillämpas.

Du blir fakturerad i efterskott. Du har sedan 30 dagar på dig att betala fakturan. Vid RUT gäller 10 dagar betalning.  

Samtliga anställda på All-Fix Syd har tidigare erfarenhet av städning hos privatpersoner, innan vår anställning. Anställda ges även internutbildning i bl.a städteknik och materialkunskap.

Vår ansvarsförsäkring täcker skador som vållats av vår personal i samband med flyttning och städning. Du bör meddela oss senast 7 dagar efter slutför uppdrag om du märker att något blivit skadat. Om ni väljer att själv packa ert bohag, täcker inte vår försäkring skador, p g a dålig packning. God packning är extra viktigt avseende Tv, tavlor, lampor, kristallkronor och andra känsliga värdeföremål.  Vår personal gör sitt bästa för att undvika skador.  Självklart ersätter vi skador som vållats av vår personal.

Det gör vi på All-Fix Syd. Men vill du använda dina egna produkter, så går även det bra.

Anmäl detta till oss senast 3 dagar efter avslutat uppdrag. Bifoga gärna en bild. Vi återkopplar inom 24 timmar.

Vid första städningen måste du möta upp för att släppa in oss. Vi kan därefter lägga nycklarna i er brevlåda när vi går, alternativ behålla dessa. Blir du abonnemangskund så är det enklaste alternativet för båda parter att vi får en uppsättning nycklar. Dessa kvitteras givetvis skriftligt och ges en märkning som endast vår personal kan spåra.

Dags för lite extra hjälp?

Vänta inte, kontakta oss idag!

Stäng meny